Dalfesztivál költségeinek nagy részét az esemény szponzorai és a többi résztvevő állam hozzájárulásai állják (a részvételi és közvetítési díjakkal). A rendezés költségeit, melyek 2007-ben elérték a 13 millió eurót, kiegészítheti állami támogatás és szponzorálás is. A műsor ideje alatt nincsen reklámszünet, bár volt olyan év, melyben a szavazások előtt ez engedélyezett volt. A Fesztivál költségeinek körülbelül, fele, harmada terheli a rendező országot. Ugyanakkor, a rendezés még így is megterheli a rendező országokat, különösen a kisebbeket (bár a terheik a korábbi évekhez képest csökkentek). Észtországnak van Európában a legkisebb televíziós társasága, 2002-ben a szponzori támogatásokkal, jegyeladásokkal nulszaldós eredményt értek el az Eurovíziós Dalfesztivál 26 millió dolláros rendezési költségei mellett.

Címkék: euró költségvetés televízió dalfesztivál költség euróvíziós dalverseny

A bejegyzés trackback címe:

https://euvizio.blog.hu/api/trackback/id/tr222201770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása